_DSC6341

Unde: Roma, Italia

Buget: 450 lei

Transport: Avion

Cazare: Am vizitat Roma în cadrul unui curs BEST și am fost cazați la un hostel destul de aproape de Colloseum. Locația a fost foarte bună, era foarte curat și se facea curățenie în cameră în fiecare zi, iar micul dejun îl luam acolo. Nu știu cât i-a costat , însă am mai văzut prin oraș hostel-uri cu prețuri până în 20 de euro pe noapte, merită încercat!

Best food: Ar fi clișeic să zic că pastele, însă în Roma cred că am mâncat cele mai bune paste!

40391243_274327923177331_6031605749833007104_n

Unde: Las Palmas de Gran Canaria

Buget: 200 euro

Transport: Avion

Cazare: Am fost la un curs de sezon organizat de BEST, iar cazarea ne-a fost oferită de către organizatori (noi nu am plătit nimic). Am stat la un hostle chiar pe malul mării și era un feeling amazing să te trezești dimineața cu marea în fața geamului, auzind cum cântă pescărușii.

Best food: Tortilla Española este un fel de omletă cu cartofi. Spaniolii o mănâncă ca și mic dejun, prânz, cină sau ca snack între mese.

fullMoonInThailanda_01_cover

Unde: Bangkok, Koh Samui & Ko Pha Ngan (Thailanda)

Când: 28 decembrie 2015 – 9 ianuarie 2016

Cu ce: avioane, autocare, şalupe, vapoare.

Avion:

Wizzair: Timisoara (TSR) – Milano Bergamo (BGY): 154 lei/dus

AirChina: Milano Malpensa (MXP) – Beijing (PEK) – Bangkok (BKK): 1 160 lei/dus

Autocar de noapte, vapor, minibus:

Bangkok – Koh Samui: 85 lei/dus

Şalupă:

Koh Samui – Ko Pha Ngan: 60 lei/dus

Experienţa:

Din dorinţa de a petrece anul nou într-un loc exotic, ne-am organizat un grup, iar destinaţia finală a fost decisă în iulie, evident şi pe baza ofertelor pe care le-am găsit. Andrei mai fusese cu un an înainte în Thailanda, iar Deea în Indonezia; pentru mine era prima dată când cunoşteam Asia.

Unde:  Valladolid, Castilla y Leon, Spania;

Când: 11 – 21 Septembrie 2013

Cu ce:

dus:   mașină personală Zalău-Budapesta; avion Budapesta-Madrid;  autocar Madrid-Valladolid;

intors:  autocar Valladolid-Madrid; avion Madrid-Cluj Napoca;
Cât: avion Budapesta – Madrid: 70 €; autocar ALSA Madrid-Valladolid, Valladolid-Madrid: total 30 €; avion Madrid – Cluj Napoca: 60 €;

Nu e greu să-mi reamintesc cât de frumos a fost acest curs, prima mea experiență cu BEST-ul. Am mers acolo nefiind membră BEST, neștiind obiceiurile BEST-ane și m-am întors cu dorința de a deveni  membră, aaand, I did it. Odată cu participarea la acest curs, am învățat să călătoresc singură, să socializez cu străini, să mă distrez și altfel, să îmi gestionez banii, să risc etc.

Unde: Ankara, Turcia

Când: 27. 02.2013 – 05.03.2013

Cu ce: Tren + Autocar

Cât:

• București – Istanbul (tren) – 53 euro Balkan Flexipass + ~80 lei cușeta (dus-întors)

• Istanbul – Ankara – ~ 15 euro ( dus-întors)

Majoritatea decizilor bune pe care le faci în viață, le faci în mod spontan, pentru că în dimineața cu pricină te trezești din pat și îți spui că poți și vrei să faci asta. De aici viața se asigură că vei intra în tot felul de peripeții și că vei cunoaște oameni care într-un fel sau altul îți schimbă percepția asupra lumii. Astfel în luna februarie a anului trecut am participat la un schimb cultural care a avut loc în Ankara, capitala Turciei. Nu era prima oară când mergeam pe partea asiatică a Turciei, dar era prima oară când trebuia să organizăm noi drumul. Primul pas a fost să merg la sediul unde se fac pașapoartele, să zâmbesc pentru poza care îmi oferea cale liberă spre Turcia.

covermiskolc

Unde: Kosice (Slovacia), Miskolc – Szolnok (Ungaria)

Când: 2013

Cum: tren

dus: Timisoara Nord-Oradea (R3117), Oradea-Püspökladány (IR406), Püspökladány-Debrecen (R6140), Debrecen-Miskolc (IC569), Miskolc-Kosice (EC532)

intors: Kosice-Miskolc (EC537), Miskolc-Szolnok (IC657), Szolnok- Timisoara Nord (IC79)

Cât: ~250 lei

…mi-am dat seama că oricum altă variantă decât de a mă aventura în a cunoaște singur un oraș necunoscut, nu am; înafară de așteptatul într-o sală special amenajată. Ei bine, am făcut prima la stânga, iar apoi am dat de un semn pe care scria „Centrum” îndrumându-mă să merg înainte.

etichete: , , ,

1-featured-image

Unde: Roma,Italia
Cand: 24. 07.2013 – 06.08.2013
Cu ce: Microbuz+Avion
• Satu Mare– Budapesta (microbuz) – 140 RON dus-întors
• Budapesta – Roma (avion) – 610 RON dus-întors (cu bagaj de cala)

De ce am aplicat la acest curs?

Sunt  membra a organizatiei BEST Cluj-Napoca din octombrie 2012 si de atunci tot ceea ce auzeam de la prietenii mei din organizatie era faptul ca toata lumea trebuie sa mearga la macar un curs de sezon organizat de BEST deoarece este o experienta inedita.